Advertisement

ארטיום דולגופיאט / Aarkichyuddtzm - הוא קיבל 14.933 נקודות בתרגיל שביצע בגמר.

ארטיום דולגופיאט / Aarkichyuddtzm - הוא קיבל 14.933 נקודות בתרגיל שביצע בגמר.. דולגופיאט עשה תרגיל מעולה ונהנה מיום חלש של שאר המתמודדים וקבע כי 'התקווה' תישמע לראשונה בטוקיו. מדליית זהב לישראל בהתעמלות בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה. דווקא ארטיום דולגופיאט עמד במבחן שיריביו וגם חבריו למשלחת לא יכלו לו. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: קרא הכל על ארטיום דולגופיאט באתר גלובס:

פרופיל מלא, כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים מרוכזים באתר. מדליית זהב לישראל בהתעמלות בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. Reuters כלל לא ידע שהוא יהודי | צילום:

Aarkichyuddtzm
Aarkichyuddtzm from img.haarets.co.il
כפי שאתה מכיר את ארטיום, איך הוא יסתדר עם כל תשומת הלב ויצליח להתמודד עם החשיפה התקשורתית בחזרה לארץ? Reuters כלל לא ידע שהוא יהודי | צילום: ארטיום אתה אלוף, עשית היום היסטוריה ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בטוקיו 2020 קפץ לשמיים: האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: המשלחת הישראלית תחזור עם שלוש מדליות מהאולימפיאדה. רוצה לחבק אותו ולהגיד לו שינוח. פרופיל מלא, כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים מרוכזים באתר.

ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בטוקיו 2020 קפץ לשמיים:

כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות ארטיום דולגופיאט באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! ארטיום דולגופיאט הישראלי, המועמד המוביל לזהב בגמר הקרקע, עלה רביעי עם דרגת קושי גבוהה (6.600) וסיפק שתי נחיתות לא חלקות, גם אחרי טריפל צוקהארה. בשנת 2009, כשהיה בן 12, החליטו הוריו של ארטיום לעלות לישראל, בעקבות המצב הכלכלי הלא פשוט באוקראינה. Gettyimages) לאליפות אירופה בגלזגו ב־2019 הגיע מתעמל הקרקע ארטיום דולגופיאט עם רגל שנשברה זמן קצר לפני כן וטרם הספיקה להתאחות, וללא הכנה בכלל, וזכה במדליית כסף. התקווה הושמעה באולם בטוקיו, ולישראל. מדליית זהב לישראל בהתעמלות בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בטוקיו 2020 קפץ לשמיים: הוא גם יצא קלות מהמזרן, אבל סיים עם נחיתה מושלמת. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. המשלחת הישראלית תחזור עם שלוש מדליות מהאולימפיאדה. פרופיל מלא, כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים מרוכזים באתר. 17 שנה אחרי הזהב של גל פרידמן, ארטיום דולגופיאט ניצח בגמר האולימפי, זכה במדליה היסטורית בהתעמלות ועמד בראש הפודיום. כפי שאתה מכיר את ארטיום, איך הוא יסתדר עם כל תשומת הלב ויצליח להתמודד עם החשיפה התקשורתית בחזרה לארץ?

פרופיל מלא, כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים מרוכזים באתר. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: Gettyimages) לאליפות אירופה בגלזגו ב־2019 הגיע מתעמל הקרקע ארטיום דולגופיאט עם רגל שנשברה זמן קצר לפני כן וטרם הספיקה להתאחות, וללא הכנה בכלל, וזכה במדליית כסף. ארטיום דולגופיאט במסיבת העיתונאים המטרה הבאה שלי היא להביא עוד מדליה באולימפיאדה, הבטיח דולגופיאט, שכבר מסתכל קדימה לאולימפיאדת פריז 2024. כפי שאתה מכיר את ארטיום, איך הוא יסתדר עם כל תשומת הלב ויצליח להתמודד עם החשיפה התקשורתית בחזרה לארץ?

Nu2mgb4 Ug 9pm
Nu2mgb4 Ug 9pm from photo.one.co.il
ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. ארטיום דולגופיאט הישראלי, המועמד המוביל לזהב בגמר הקרקע, עלה רביעי עם דרגת קושי גבוהה (6.600) וסיפק שתי נחיתות לא חלקות, גם אחרי טריפל צוקהארה. ארטיום דולגופיאט במסיבת העיתונאים המטרה הבאה שלי היא להביא עוד מדליה באולימפיאדה, הבטיח דולגופיאט, שכבר מסתכל קדימה לאולימפיאדת פריז 2024. ארטיום דולגופיאט מכל כיוון כולל רכילויות, עדכונים, חדשות חמות, תמונות, קטעי וידאו ועוד. Gettyimages) לאליפות אירופה בגלזגו ב־2019 הגיע מתעמל הקרקע ארטיום דולגופיאט עם רגל שנשברה זמן קצר לפני כן וטרם הספיקה להתאחות, וללא הכנה בכלל, וזכה במדליית כסף. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. רוצה לחבק אותו ולהגיד לו שינוח. דולגופיאט הוא מדליסט הזהב השני של ישראל במשחקים האולימפיים אחרי הגולש.

הוא גם יצא קלות מהמזרן, אבל סיים עם נחיתה מושלמת.

המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב היום (א') בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. בשנת 2009, כשהיה בן 12, החליטו הוריו של ארטיום לעלות לישראל, בעקבות המצב הכלכלי הלא פשוט באוקראינה. הוא גם יצא קלות מהמזרן, אבל סיים עם נחיתה מושלמת. קרא הכל על ארטיום דולגופיאט באתר גלובס: האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט נחת בישראל: כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות ארטיום דולגופיאט באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! פרופיל מלא, כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים מרוכזים באתר. Gettyimages) לאליפות אירופה בגלזגו ב־2019 הגיע מתעמל הקרקע ארטיום דולגופיאט עם רגל שנשברה זמן קצר לפני כן וטרם הספיקה להתאחות, וללא הכנה בכלל, וזכה במדליית כסף. ארטיום דולגופיאט במסיבת העיתונאים המטרה הבאה שלי היא להביא עוד מדליה באולימפיאדה, הבטיח דולגופיאט, שכבר מסתכל קדימה לאולימפיאדת פריז 2024. מחפשים חדשות ועדכונים על ארטיום דולגופיאט? דולגופיאט עשה תרגיל מעולה ונהנה מיום חלש של שאר המתמודדים וקבע כי 'התקווה' תישמע לראשונה בטוקיו. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בטוקיו 2020 קפץ לשמיים:

ארוסתו של האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט: המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. דולגופיאט עשה תרגיל מעולה ונהנה מיום חלש של שאר המתמודדים וקבע כי 'התקווה' תישמע לראשונה בטוקיו. ארטיום דולגופיאט במסיבת העיתונאים המטרה הבאה שלי היא להביא עוד מדליה באולימפיאדה, הבטיח דולגופיאט, שכבר מסתכל קדימה לאולימפיאדת פריז 2024. Gettyimages) לאליפות אירופה בגלזגו ב־2019 הגיע מתעמל הקרקע ארטיום דולגופיאט עם רגל שנשברה זמן קצר לפני כן וטרם הספיקה להתאחות, וללא הכנה בכלל, וזכה במדליית כסף.

Hukxcqirzgxjxm
Hukxcqirzgxjxm from images1.calcalist.co.il
התקווה הושמעה באולם בטוקיו, ולישראל. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. זוהי מדליית הזהב השנייה לישראל באולימפיאדה בכל הזמנים. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בטוקיו 2020 קפץ לשמיים: האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: ארטיום דולגופיאט הישראלי, המועמד המוביל לזהב בגמר הקרקע, עלה רביעי עם דרגת קושי גבוהה (6.600) וסיפק שתי נחיתות לא חלקות, גם אחרי טריפל צוקהארה. בא לי לבכות מהתרגשות, מודה לכולם | משדר מיוחד עם yair weinreb ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004.

מדליית זהב לישראל בהתעמלות בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה.

ארטיום דולגופיאט | באדיבות המשפחה. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב היום (א') בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. מדליית זהב לישראל בהתעמלות בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה. Gettyimages) לאליפות אירופה בגלזגו ב־2019 הגיע מתעמל הקרקע ארטיום דולגופיאט עם רגל שנשברה זמן קצר לפני כן וטרם הספיקה להתאחות, וללא הכנה בכלל, וזכה במדליית כסף. הוא גם יצא קלות מהמזרן, אבל סיים עם נחיתה מושלמת. דולגופיאט הוא מדליסט הזהב השני של ישראל במשחקים האולימפיים אחרי הגולש. 17 שנה אחרי הזהב של גל פרידמן, ארטיום דולגופיאט ניצח בגמר האולימפי, זכה במדליה היסטורית בהתעמלות ועמד בראש הפודיום. הבן שלי, כמוני, הוא בן אדם צנוע מאוד. דווקא ארטיום דולגופיאט עמד במבחן שיריביו וגם חבריו למשלחת לא יכלו לו. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. בשנת 2009, כשהיה בן 12, החליטו הוריו של ארטיום לעלות לישראל, בעקבות המצב הכלכלי הלא פשוט באוקראינה.

Posting Komentar

0 Komentar